انواع گلاب و نوشیدنی های گیاهی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت صنایع غذایی پاساژ در ناحیه صنعتی شهرستان اهواز و با مساحت تقریبی 5،000 متر مربع و 10،000 مترمربع زیربنا تاسیس گردیده است.

این شرکت در سال 1365 با همت حاج محمود حکاک و به منظور تولید انواع محصولات غذایی به بهره برداری رسید.
این مجموعه از زمان تاسیس با راه¬اندازی خط تولید مربا آغاز به کار نمود. از آن زمان به بعد با اجرای طرح های متوالی توسعه و تجهیز خطوط تولید محصولات جدید شامل: انواع گلاب و نوشیدنی های گیاهی، آب معدنی و سرکه سهم خود را در سفره خانوار ایرانی افزایش داد.
تاکید مدیریت شرکت بر حفظ کیفیت و جلب رضایت مشتری منجر به دریافت استانداردهای ملی و بین المللی ISO9001-22000 و HACCP گردیده است.
شرکت صنایع غذایی پاساژ، توانمندسازی کارکنان و تاٌمین سلامت و امنیت شغلی ایشان را جز مسئولیت های اجتماعی خود دانسته و همواره به افزایش تولید ناخالص داخلی می  اندیشد.

شرکت صنایع غذایی پاساژ با تکیه بر اصول تولید ناب و با به کار گرفتن اصول 5S و مدل های تعالی سازمانی از جمله EFQM تلاش می کند به سازمانی پیشرو در زمینه بهره وری بدل شود.
صنایع غذایی پاساژ از بخش های زیر تشکیل شده است:

 77

 

صنایع غذایی پاساژ

شرکت صنایع غذایی پاساژ در ناحیه صنعتی شهرستان اهواز و با مساحت تقریبی 5،000 متر مربع و 10،000 مترمربع زیربنا تاسیس گردیده است. این شرکت در سال 1365 با همت حاج محمود حکاک و به منظور تولید انواع محصولات غذایی به بهره برداری رسید. .....

محصولات جدید

دفتر فروش

خوزستان - اهواز - سپیدار - مجتمع تالارها - خیابان شادی ۲ - صنایع غذایی پاساژ

 

 

         ۰۶۱۳۲۲۸۶۳۶۸ | ۰۶۱۳۲۲۷۱۰۸۴

۰۶۱۳۲۲۷۱۰۸۸

 

 + اطلاعات بیشتر

 

موقعیت نقشه

جستجو